10/02/2014

Jean Michel Jarre - Przestrzeń Wolności 2005 (Dokument)

Jarre w stoczni

Ten niecodzienny koncert zorganizowano w 2005 roku z okazji 25 rocznicy porozumień sierpniowych, na terenie Stoczni Gdańskiej. Swoje największe przeboje oraz utwory skomponowane specjalnie na tę okazję zaprezentował jeden z najwybitniejszych twórców muzyki elektronicznej Jean Michel Jarre.




Jean  Michel Jarre powiedział:

  „Wartości szerzone  przez solidarność są ponadczasowe i cieszą się szacunkiem na całym świecie. Koncert jest dedykowany tej stoczni, gdzie wszystko się zaczęło”.
„To dzięki odwadze i determinacji stoczniowców udało się zakończyć jedną z największych pomyłek XX wieku – sowiecki komunizm”

          

24 comments:

  1. my site więcej w temacie to temat jaki mnie intryguje

    ReplyDelete
  2. tutaj sprawdź moja strona internetowa

    ReplyDelete
  3. sprawdź moja strona zapraszam do sprawdzenia

    ReplyDelete
  4. tutaj zobacz najlepsza strona internetowa na temat my site

    ReplyDelete
  5. kliknij tutaj najlepsza strona internetowa w temacie my site

    ReplyDelete
  6. klik moja strona www

    ReplyDelete
  7. kliknij tu własna strona internetowa proszę sprawdzić

    ReplyDelete
  8. my site sprawdź tu to kwestia jaka mnie nurtuje

    ReplyDelete
  9. sprawdź tu to kwestia jakie mnie interesuje

    ReplyDelete
  10. tutaj kliknij najfajniejsza strona internetowa o my site

    ReplyDelete
  11. my site klik tutaj to temat jaki mnie trapi

    ReplyDelete
  12. my site zobacz tutaj to kwestia jaka mnie ciekawi

    ReplyDelete
  13. sprawdź i wejdź to kwestia jakie mnie niepokoi

    ReplyDelete
  14. kliknij ociupinę ode mnie

    ReplyDelete
  15. kliknij tutaj moja strona internetowa

    ReplyDelete